שמאי מקרקעין בהוד השרון

תקציר

הוד השרון ממוקמת ממזרח לכביש מס' 4, מדרום לכביש מס' 351 והעיר כפר סבא וממערב לכביש מס' 40. הקרבה לצירי תנועה ראשיים וכן לתחנות הרכבת המשרתות את העיר מאפשר גישה נוחה לעיר הוד השרון וממנה. יחד עם זאת, בחלק משעות היממה (בבוקר ואחה"צ) ניכר כי קיימים עומסי תנועה בכניסה והיציאה מהעיר.

צידה הצפוני של העיר התפתח במרוצת השנים האחרונות על ידי הקמת שכונת המגורים "מתחם 1200" בה נבנו מגדלי מגורים חדשים ומודרניים לצד פיתוח עירוני מושקע.

את העיר חוצה רחוב דרך רמתיים המהווה רחוב מרכזי עם תנועת ערה של הולכי רגל וכלי רכב ומאופייו בשימושי מסחר, משרדים ומגורים.

לצידה הדרומי של העיר קיימת תכנית בהכנה הר/2/1400/א' המשתרעת על שטח כ- 176 דונם ומציעה לפתח בתחומה אזור תעשייה עתירת ידע, שייתן פתרונות תעסוקה לתושבי הוד השרון והסביבה, וישמש מנוף לשיפור ושיקום של אזור התעשייה הקיים.

התכנית תכלול שדרות ירוקות ותשא אופי פתוח (ללא גדרות), הדומה לקמפוס אוניברסיטאי. אזור התעשייה ייועד להיי-טק, יהיה נקי ממפגעים סביבתיים וחומרים מסוכנים וידידותי כלפי האוכלוסייה. קומת הקרקע תשמש לבתי קפה, מסעדות, חנויות, שטחים מסחריים, שטחי בילוי וכו'. בפרויקט יוקצה שטח נרחב למבני ציבור, שייעודם ייקבע ע"י עיריית הוד השרון ובהתאם לצרכים העתידיים של העיר.

בעיר הוד השרון תמהיל נרחב של שכונות מגורים, בנייה נמוכה צמודת קרקע לצד בנייה רוויה, בנייה ותיקה של שיכונים ובנייה חדשה ומודרנית.

משרדנו מעניק שירותי שמאות מקרקעין בהוד השרון למגוון רחב של נכסים, כגון: דירות מגורים, בתי מגורים צמודי קרקע, שטחי מסחר וחנויות, משרדים, מגרשים וכיו"ב.

 
שתפו את המאמר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים אחרונים
רגע לפני שאתם הולכים
המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ ללא עלות >>
לשאלות בווצאפ